هر کی دوس داره اینجارو لینک کنه یا اون یکی که تو بلاگفاس بفرمایه لینک کنه.ممنانم از این بابت ازش.

هدف از تغییر آدرس مرادی بود که به اش نایل گشتم. پس بشتابید در لینک کردن این جا. باشد که در زمره ی وبهای پر بازدید قرار بگیرم.

 و هر وقت که وبگذرو باز کم ببینمتون که اومدید و خوشحال شم. ..

من بیشترتونو از گودر می خونم و اگه کامنت نمی ذارم واسه اینه که این کار مشقت زا شده واسم از بابت سرعت.

مثل این معده دردی که الان ریقمو کشیده. البته معده درد ریق آدمو نمی کشه غالبن اما خوب گاهی هم می کشه.

من شاید چند روزی نباشم.

شاید یه روزی نشستم آرشیومو گذاشتم -که باز خر بشم حذفش کنم!-

با هم دعوا نکنید...دعوا خوب نیست. هم رو ببوسید. شلاق بزنید. با هم به گردشهای شبانه بروید.

هم را بترسانید. اما دعوا نکنید.

فانوس به دست اون نوشته رو که خواستی گم کردم.

رضای چاق اون آرشیو رو بذار.

 بانو بیا اینجا سربزنم به ام مردم از بس منتظرت موندم.

مهر تو همینطور.

خاستگاه و نانا...احوال شما؟

نینا اگه شد حتمن بت زنگ می زنم.

یکتا مواظبم باش.

مهرزاد کجایی؟ بیا که دوست مایی.

من الان دپرسده ام چون دانشگاه قبول نشدم.

روحیه ام داغون شده . طوری که برای افطاری در فکر یک آبگوشتم.

انتخاب رشته ام تخمی بود.

آرایشگرم تا پس فردا نیست و ابروهام پاچه بزی گشته.

در فکر یک زیتونی تیره ام. با راههای روشن.

پ.ن:

۱-دارم به، به کار گرفتن یک اسلیو فکر می کنم. باشد که باکلاس شوم.

۲-سادیسم و مازوخیسم خر هستند.

۳- چرا وقتی حرف می زنم با هرکس ته ته اش از مباحث ث. ک. ث سر درمیاره حرفامون؟..چه ابتدای بحث طی الارض باشه و چه طرز ساخت خورشت کنگر؟ فقط کنجکاوم.