واقعیتِ به موی تخم ح جیمی هم نبودن یا آن‌طور که فکر می‌کنم ...


در ادامه‌ی عنوان: یا آن‌طور که فکر می‌کنم  آینده روشن است.

خیلی پست‌ها را از دست دادم نوشتن‌شان را با فردا فردا بعدا بعدا کردن‌هایم. این بد است برای آدمی که نوشتن برایش شده زندگی؛ کندن از نوشتن یعنی جان کندن.برای من که این‌طور است. با ذهن فعال طعنه‌زنتان می‌توانید فکرکنید پرمدعا.

خیال همه راحت باشد: هستم.
ح جیمی مرا لینک کرده. وبلاگم. را. من آدم تنبل راحت‌طلبی‌ام و استفاده از فیلتر شکن خستهام می‌کند این است که نمی‌روم زیاد البته می‌توانستم از جی‌میل بخوانمش اما حالا که جی‌میل به الطاف توجهات سید الی جانش از کانش درآمده دیگر خواند وبلاگش را عملا تعطیل کردم تا که امروز رفتم دیدم لینکم کرده.
ح جیمی: غلط کردی.
نمی‌خواهم خواننده‌هایت بیایند پیدایم کنند و ببینند زنی که گاهی برایش آه‌های جانگداز مسخره الکی و دروغین می‌کشی منم. آن لینک مسخره را بردار و هر چه زودتر گورت را از این مملکت گم کن. تو که خارج‌دانت آباد است چرا ماندی؟ ها؟چرا نگو برای تو که به خدا به خودم بمب می‌بندم.
کسی به من بگوید آینده روشن است باورش برایم ممکن‌پذیرتر است تا باور دروغ‌هایی این‌چنینی. ح جیمی اگر تو بدانی تخم چیست به تبع خواهی دانست مویش چه می‌باشد. من به موی تخم تو نیستم برادرجان.